Hotelové prostory jsou vhodným místem pro konání nejrůznějších oslav, večírků, svateb a dalších společenských akcí až pro 250 osob. Potřebujete pomoci s organizací akce? Jsou Vám k dispozici naši profesionálové, za kterými stojí stovky úspěšně zrealizovaných akcí. Vaši akci připravíme na klíč přesně podle Vašich přání.
Jedinečný a vzdušný Hlavní sál Atrium nabízí veškeré zázemí včetně technického vybavení pro organizaci nejrůznějších obchodních jednání, školení, prezentací, konferencí či banketů. Sál Atrium může být doplněn o boční salonky, které tak navyšují prostor o další dva samostatné salonky. Jejich využití záleží na Vašich požadavcích. Součástí našich služeb je rovněž zajištění celodenního cateringu, ať už formou coffee breaků, obědů, večeří rautovým, ale i servírovaným způsobem. Akce zajišťujeme na klíč.
Základní charakteristika:
3D prohlídka sálu Atrium ZDE (upozorňujeme, že Cocktail bar už není otevřen, Wellness nenabízí whirpool pouze sauny – Svět saun)
Největší ze salonků je Meeting room Beta pojme až 50 osob a využívá se především pro školení, uzavřené porady a větší tiskové konference. Tento salonek ústí do Hlavního sálu Atrium.
Základní charakteristika:
Nejmenší ze salonků je Meeting room Alfa, který se nachází na přízemí hotelu u hlavního vstupu. Využívám pro porady nebo malá školení do 12 osob.
Základní charakteristika:
Meeting room Gama nabízí kapacitu 20 osob a využívá se především ke školení, na přednášky, porady, konferenční hovory popř. menší obědy apod. Umístěn je rovněž na přízemí hotelu a ústí do Hlavního sálu Atrium.
Základní charakteristika:
Meeting room Delta nabízí zázemí pro obchodní jednání, školení, prezentace aj. s kapacitou až 30 osob. Nespornou výhodou tohoto salonku je přilehlá slunečná venkovní terasa, kterou oceníte hlavně při přestávkách.
Základní charakteristika: